Afstuderen in India - Reisverslag uit Heteren, Nederland van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu Afstuderen in India - Reisverslag uit Heteren, Nederland van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu

Afstuderen in India

Door: Susan

Blijf op de hoogte en volg Susan

07 Februari 2010 | Nederland, Heteren

Lieve vrienden en familie,

Over 8 daagjes is het al zover!! Samen met Aniek en Janine vertrek ik voor 3 maanden naar India om daar onderzoek te doen voor mijn afstudeeropdracht. Voor degene die het nog niet weten ga ik (een gedeelte van)een businessplan schrijven voor een ecologisch hotel in het Tadoba Andhari Tiger Reserve. Ik zal overnachten in Mohurli een klein dorpje in de buurt van Chandrapur, centraal India. Ik kijk er ontzettend naar uit om weer een nieuw land en cultuur te ontdekken. Ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de ervaringen en avonturen die ik daar ga beleven.

Groetjes Suus

  • 12 Februari 2010 - 08:51

    Oma :

    we wensen je heel veel succes toe, maar we zien je gelukkig vanmiddag nog even. groetjes

  • 16 Februari 2010 - 18:13

    Aukje:

    Yeaaah je zit nu in de trein!
    Kussss!

  • 17 Februari 2010 - 10:54

    Marloes:

    Als het goed is ben je er nu na de lange treinreis bijna. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat!

    Veel plezier en tot over 86 dagen!

    Kus,
    Marloes

  • 17 Februari 2010 - 12:40

    Maud:

    Ha die Susan,
    Gebroken aangekomen of valt het mee. Je tante is wel gebroken maar dat is van het vier dagen ongans zijn. Marloes eerste prijs en moeders de tweede dat kan toch niet beter. Heel veel plezier en let op je zelf.
    Kus T.Maud

  • 17 Februari 2010 - 18:10

    Fritsie:

    Ha Suusje, goed aangekomen? Lekker brak denk ik. Zit nu bij oma de e-mail in te stellen. Dikke kus van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heteren

Susan

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 48531

Voorgaande reizen:

15 Februari 2010 - 15 Mei 2010

Afstuderen in India

09 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Samen met Aukje naar China

10 Februari 2008 - 11 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: