Ff een klein verslagje - Reisverslag uit Mohurli, India van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu Ff een klein verslagje - Reisverslag uit Mohurli, India van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu

Ff een klein verslagje

Door: Susan

Blijf op de hoogte en volg Susan

26 Februari 2010 | India, Mohurli

Heeey allemaal,

Dit keer ff een klein stukje tussendoor omdat een van mijn trouwe lezer er om vroeg:)

Ik ben vanochtend op de motor samen met Aniek en Janine (nee het was niet gevaarlijk!) naar een dorpje hier verderop gegaan. Daar hebben we een bijeenkomst bijgewoond waar 40 vrouwen tussen de 15 en 30 jaar les kregen om trainingen te geven. Veel van deze vrouwen hadden op jonge leeftijd al een kind gekregen en hun man heeft hen verlaten. De cursus zou zorgen dat ze voor hun zelf konden zorgen en dat ze meer lol in het leven kregen.

Toen er 3 blonde meiden binnekwamen werd het eventjes helemaal stil. Echt geweldig! Niemand durfde wat te zeggen en een meisje zei tegen de andere knijp eens in mijn arm want ik denk dat ik droom. We werden heel erg leuk opgevangen en iedereen wilde bij ons in de buurt zitten en gaven hun kleine babietjes aan ons zodat we met ze konden spelen. We hebben in kringetjes gedanst, gelachen en gezongen! En iedereen wilde op de foto met ons:) Heel erg leuk!!

Ik denk dat de foto's wel genoeg zeggen.

Kusje


  • 26 Februari 2010 - 11:52

    Danny:

    Hey lekkerding!

    Wist niet dat jij motor kunt rijden. En vraag me ook af hoe je met z'n 3en op een motor past :D.

    Wel een hele belevenis zo te lezen, die bijeenkomst.

    Super leuke foto!! ;)

    Dikke kus!

  • 26 Februari 2010 - 13:34

    Auk:

    Halleluja! Steek ons even de ogen uit! Superrrrr leuk!
    Kus

  • 26 Februari 2010 - 16:48

    Maud:

    Ha die Suus,
    Ik neem aan dat ik de trouwe lezer en schrijver ben. Maar het heeft in ieder geval geholpen want we heben weer een berichtje waar we rijkhalzend naar uitkijken. Kind kind wat maak je toch veel mee fantastisch. Even een klein vraagje: wie is Danny, volgens mij ook een trouwe schrijver of schrijfster.
    Wat een prachtige foto's. Je zult jezelf wel een reus voelen tussen al die keine en schriele mensen.De kindjes zijn ook prachtig maar hou ze maar wel daar lief meisje. Nou heel veel groetjes voor straks wel terusten en tot mails dikke kus Maud

  • 26 Februari 2010 - 18:19

    Ome Jan:

    Lieve Susan,

    Wat een fraai reisverslag en wat maken jullie veel interessante bijeenkomsten, omstandigheden enz. mee. Zeer indrukwekkend allemaal en ook een hele andere wereld waar wij hier allemaal niet zo veel van begrijpen. Ik hoop dat je verder in een goede gezondheid alles blijft meemaken, wees voorzichtig en tot ziens maar weer en groeten aan iedereen!


  • 26 Februari 2010 - 18:42

    Marloes:

    Nou beste lezers, het wordt geloof ik een ware strijd wie de meest trouwe lezer van de weblog is ;-) Wie zou het worden, Danny of moeders (de mijne dan).

    Het is in ieder geval weer een mooi verslag. Het lijkt me echt fantastisch allemaal om mee te maken. Het is volgens mij super indrukwekkend en de foto's geven een geweldig beeld.

    Geniet er lekker van lief nichtje en ik kijk nu alweer uit naar het volgende verhaaltje!

    Dikke kus,
    Marloes

  • 26 Februari 2010 - 20:38

    Aukje:

    PARDON.....mag ik ook meedoen in de strijd voor de trouwste?

  • 27 Februari 2010 - 04:52

    Susan:

    Die trouwe schrijver blijft voor jullie een vraag voor mij een weet:P

    Leuk van jullie berichtjes! Is fijn om iedere ochtend wakker te worden en er weer een berichtje in de inbox te vinden is:D

    Dikke kus

  • 28 Februari 2010 - 12:21

    Marloes:

    Hey Suus,

    Hier in Nijmegen regent het de hele dag al, wat een saai weer! Ik zie dat het daar bij jou 42 graden is, wow wat een verschil!

    Ik heb net je foto's nog even bekeken, wat fantastisch zeg!

    Nou, ik ga weer verder werken maar wilde je even gedag zeggen.

    Kus!
    Marloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Mohurli

Susan

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 48516

Voorgaande reizen:

15 Februari 2010 - 15 Mei 2010

Afstuderen in India

09 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Samen met Aukje naar China

10 Februari 2008 - 11 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: