Tas inpakken - Reisverslag uit Heteren, Nederland van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu Tas inpakken - Reisverslag uit Heteren, Nederland van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu

Tas inpakken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Susan

08 Juli 2009 | Nederland, Heteren

Het is bijna zover...nog 2 daagjes en we beginnen aan onze 5 weken durende reis naar China:)
Rond 8.00 uur plaatstelijke tijd (3 uur snachts) zullen wij landen in de stad Shanghai.
We proberen zoveel mogelijk op waarbenjij te schrijven om jullie mee te laten genieten van de reis van ons leven:D

Dikke kus,

Aukje en Susan

• 09 Juli 2009 - 06:14

Backpacker:

Hooi Susan,
    Ik ben nog niet helemaal ingepakt.... Begin hem al een beetje te stressen;)

• 10 Juli 2009 - 08:15

Corinne:

Have fun, en Suzan, zorg ervoor dat Kolk niet thuiskomt met een chineesje;) Xx

• 10 Juli 2009 - 08:24

Marloes:

Dag nichtjes,

Terwijl ik dit schrijf zitten jullie in het vliegtuig of misschien zijn jullie al in Londen om over te stappen... Een hele fijne vakantie gewenst en we zien elkaar 12 augustus weer!

xx
    Marloes

• 10 Juli 2009 - 08:40

Lindy:

Heeeel veel plezier! Travel safe en ik ga jullie volgen! Liefs xx

• 11 Juli 2009 - 18:51

Bruintjes:

Zo als het goed is zitten jullie lekker te jetlaggen. Goede reis gehad? Eerste broodje hond zit er waarschijnlijk al in :-). We zijn echt heel nieuwsgierig hoe het jullie daar vergaat. Ni hou.

• 12 Juli 2009 - 10:38

Gabrielle:

Heey Aukje!
    Hoe zijn de eerste dagen China? Have fun!!
    XX

• 12 Juli 2009 - 15:52

Lizet:

Haaa Aukkiee, hoe heb jij het? Bevallen de eerste dagen!? vast wel, vast wel maaaaar ik zou het wel op prijs stellen als je veel gebruik maakt van deze site want ik ben nogal niewsgierig en ook graag wat foto's, even checken of je ogen al spleetjes zijn :)
    Nou dag ping ling chin chin have funn!!!!!
    KUssie

• 13 Juli 2009 - 08:50

Monique:

Hee Aukje!!! Hoe is het daar? De eerste indrukken alweer opgedaan. Ik ben benieuwd! Laat nog gauw iets van jullie horen hier ;) (voordat ik dadelijk zelf vertrek en het niet meer kan lezen voor een tijd).

Kusjes! Nog veel plezier!