Aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Susan

11 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Het eerste berichtje:D

Daar zijn we dan...Kaapstad het ziet er allemaal al geweldig uit. Ik zou even bij het begin beginnen. Gister vlogen we om 16.40 via London Heatrow naar Cape Town. Na bijna 15 uur vliegen en een uurtje bij douane wachten lopen we het vliegveld uit. Allemaal mannetjes met naam bordjes..Na een tijdje zoeken zagen we Masud de taxichauffeur staan. Hij zou ons met zijn auto naar de lodge brengen. In een oud wit busje met het stuur aan de andere kant (want heel raar voelt) rijd hij ons via de grote snelweg naar de lodge. Onderweg allemaal krottenwijken tegengekomen wat eigenlijk wel een beetje griezelig voelt. Het zijn echt kartonnen huisjes met een dak en dat is het...na 10 min. rijden komen we in de wijk observatory waar ik de komende tijd ga doorbrengen.

De lodges hebben allemaal leuke kleurtjes, rood/groen blauw, als we binnenkomen krijgen we direct een dikke knuffel van de eigenaren.. en na een lekker kopje thee en wat papieren invullen krijgen we de sleutels naar de opposite lodge. Het ziet er allemaal heel gezellig uit. We slapen met z'n tweeen op de kamer (kamertje) en hebben een leuke woonkamer met 2 banken en 2 stoelen, tafel, tv, radio en dvdspeler ( voor degene die het interresant vinden om te weten haha)..badkamer ligt naast ons kamertje en we mogen elke dag 1 keer douche, 4 minuten lang en tijdens haren wassen, tandenpetsen etc. kraan dicht. Lichten moeten allemaal uit want het kost anders veels te veel stroom:D heel kneuterig maar ook heel grappig...

Ik ga nu lekker boodschapjes doen en douche ik spreek jullie snel weer...

Dikke kus Suus

• 11 Februari 2008 - 15:56

Zus:

Oh maak ons maar lekker jaloers zeg! Fijn dat je veilig bent aangekomen was mijn slapenloze nacht toch niet nodig!;)

Dikke kuss zus!
    (K) Auk!

• 11 Februari 2008 - 20:08

Marloes:

Hey nichtje!!!

Fijn dat je goed aangekomen bent! Maak er een super leuke tijd van en denk nog eens aan ons in het koude kikkerlandje!!