begin mei - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu begin mei - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu

begin mei

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Susan

05 Mei 2008 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Helllow...

vanuit een internetcafe in hartje Cape Town schrijf ik dit berichtje...omdat ik weer eens moest skypen met het thuisfront sta ik een beetje onderdruk aangezien ik nog maar een tijdlimiet van 10 minuutjes heb...maargoed:D hoe gaat het met jullie allemaal? Ik kom net terug van mijn tripje naar het walvissenplaatje Hermanus...zo ongelofelijk leuk!! Zaterdagochtend zijn we rond drie uur vertrokken omdat we allemaal een lichte kater van vrijdagavond hadden...aangekomen hebben we een backpackerslodge gezocht en savonds lekker uit gaan eten..hoewel we ongeveer 2 uur op ons hoofdgerecht moesten wachten was het erg gezellig. Daarna met zn alle (het zou toch eens niet) wezen stappen en lekkere Mojito's gedronken (cocktail met mint). De volgende ochtend om 10 uur opgestaan en lekker een restaurantje opgezocht om ons ontbijtje te nuttigen..zitten we daar heerlijk aan een ciabatta met kip horen we ineens een geschreeuw...kijken we op naar de zee en zien we daar een enorme walvis omhoog springen..nou zooooooo vettt!!!! Het was een mama met een baby walvis. Toen we ons ontbijt op hadden zijn we in de auto gestapt voor een mini roadtrip...langs de kustlijn terug naar Cape Town. Het was geweldig (oma;)) De kust was zo mooi en die stranden zo mooi wit, de zee groen en die grote ruige rotsen in het midden. Ik kan het niet uitleggen en de foto's kunnen het niet laten zien wat een mooi land dit toch is. Toen we sávonds in kaapstad waren heb ik eindelijk mijn nieuwe huisje/kamertje gezien. oow wacht ff want mijn tegoed is over een paar minuten afgelopen dus ik zet deze ervast op, dan hebben jullie zoiezo iets te lezen en dan kijk ik hoever ik kom met de rest van het verhaal....kus!

  • 06 Mei 2008 - 07:14

    Maud:

    Hoi Suus weer van alles beleefd zie ik wel weer. Wat is in Godsnaam skypen? Let jij wel een beetje op met de coktails.en wat een avontuur die walvis, heel veel groetjes meid ik schrijf van de week nog wel een keertje want ik ben druk, groetjes en een dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2008

Juli

06 Mei 2008

nieuw adres

05 Mei 2008

nieuwe huisje

05 Mei 2008

begin mei

22 April 2008

April...
Susan

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 48512

Voorgaande reizen:

15 Februari 2010 - 15 Mei 2010

Afstuderen in India

09 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Samen met Aukje naar China

10 Februari 2008 - 11 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: