nieuwe huisje - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu nieuwe huisje - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu

nieuwe huisje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Susan

05 Mei 2008 | Zuid-Afrika, Kaapstad

vervolg:

Dus ik heb nu een nieuwe kamer in een backpackerslodge midden in Cape Town...op Longstreet de uitgaansstraat van Cape Town. Het is wel fftjes wennen want ik had natuurlijk een super leuke lodge met een mooie keuken en badkamer enzo en nu is het echt zon backpackers ding..maar ik heb een bed, ik kan naar de toilet en ik heb een douche dus wat wil je nog meer?:D

Morgen en overmorgen heb ik weer lekker vrij en dan ga ik golfen en een dagje met een jongen mee naar een kinderverblijf..ook ga ik zaterdag waarschijnlijk een wijntoer doen omdat alle wijnhuizen in de winter sluiten en dat wil ik toch nog wel ff gezien/geproeft hebben. Nou ik moet nu echt stoppen morgen ga ik weer naar dit internetcafe dus dat zal ik nog wat leuke dingetjes schrijven.

Dikke kus allemaal oowjah en de foto's die ik toevoeg moeten jullie heel goed bekijken want het zwarte stipje is de whalie:D

• 06 Mei 2008 - 07:14

Walviszoeker:

Hmmm ik kan helaas de wallie niet zien!:S

• 06 Mei 2008 - 07:18

Auk:

Hee Suusie!
    Leuk verhaaltje!! Is dat jullie nieuwe auto?? Nou ik hoor het wel! Wil je trrouwens eventjes je adres erop zetten want er ligt een kaart bij opa en oma thuis die heel graag naar Afrika toe wilt!
    Dikke kuss!