nieuw adres - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu nieuw adres - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu

nieuw adres

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Susan

06 Mei 2008 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Cat And Moose Backpackers
305 Long Street
Cape Town
8001
South Africa

  • 07 Mei 2008 - 06:52

    Maud:

    Goede morgen meisje,
    Ik hoop niet dat je echt bij de katten en muisjes zit.Hoewel bij die backpackers weet je natuurlijk maar nooit. Ik hoorde van mama dat je voor het eerst sávonds een lange broek aan gehad hebt. Hier word het nu eindelijk wat warmer, en zijn de korte broeken uit de kast getrokken. Het is wel lekker dat je nu wat dichter bij je werk zit zodat daar in iedergeval geen auto voor hoeft te huren. Ga je nu s'avonds wel gewoon lopend over straat of gaat dat onder begeleiding, want anders is een auto misschien toch wel veiliger. Maar dat zul je zelf wel het beste weten. Vrijdag vertrekt Marloes met de TCV naar Mompelier,een hele onderneming, voorwaarschijnlijk en wassen neus maar ik vind het toch heel wat. zE VERTREKT VRIJDAG OM 8.10 uit Nijmegen en is om 17.00 uur in Momelier. He meid de groetjes ik ga aan het werk. Dikke kus, Tante Maud

  • 07 Mei 2008 - 07:05

    :) :

    Och wat een leuk berichtje is dit zeg!

  • 09 Mei 2008 - 10:06

    Jordy:

    Hey susan!

    Ik ben voor jou in kaapstad geweest en heb stage gelopen bij lady hamilton hotel...

    Je hebt al veel leuke dingen gedaan joh! Kaapstad is echt super mooi he?! en de rest van SA natuurlijk ook!!!

    Is het daar nog steeds zo mooi weer of wordt het nu weer minder?

    Leuk trouwens om al veranderingen in het hotel op de foto's te zien!

    Nou heel veel plezier en succes daar nog en doe Hudson alsjeblieft de groeten van mij!!!

    groetjes Jordy!

  • 09 Mei 2008 - 10:31

    Lisette:

    Hoi Susan,

    Ik heb net zoals Jordy ook in Kaapstad gezeten, maar dat wist je al wel, want we hebben een keer gemaild.
    Ik heb al je berichtjes even vluchtig doorgelezen, echt heel leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Heel veel dingen zijn ook echt superherkenbaar! Dan lees ik het en zie ik het ook zo allemaal voor me en krijg ik ook wel een beetje heimwee!
    Ik wens je nog heel erg veel plezier toe en hoop dat je nog heel veel leuke dingen gaat doen. Mocht je nog een in het Fountains hotel komen (want volgensmij loop je stage bij LH) doe ze daar dan de groetjes van me!

    x Lisette

  • 10 Mei 2008 - 19:00

    Auk!:

    Hee Dikkie waar zit jij?? We probeerde je te bellen! Fijne avond!
    Kus je zus!

  • 13 Mei 2008 - 12:34

    Marloes:

    Hey Nichtje!

    Hoe is het ermee? ik ben nu weer in Nederland na een geweldig weekend in La France. Gezellige tijd gehad en lekker gezwommen en de stad bezocht. Echt superlief trouwens dat je een smsje stuurde!

    Dikke kus en we missen je!!!!

    Marloes


  • 14 Mei 2008 - 15:38

    Aukje:

    Hee Suusje die mail van die walleman heb ik nog niet ontvangen hoor;) KOmt dat omdat hij niet is aangekomen of omdat je zo vergeetachtig bent;)?

    Xx

  • 19 Mei 2008 - 22:57

    Marloes:

    Suus!

    Laat eens wat spannende verhalen horen!!!
    We missen je!

    Marloes

  • 21 Mei 2008 - 07:06

    Ome Jan:

    Susan, via, via hoor ik natuurlijk allerlei verhalen. Het gaat allemaal goed en het is kanp hoe je het allemaal ondergaat. Vandaag maar even een kort berichtje. Ik hoorde dat je je zus(je) Auk(je) en onze Koen ook bemoedigend hebt toegesproken in het kader van hun examens. Het zal wel helpen denk ik en leuk dat je er aan denkt. Heel veel groeten, werk/leer/geniet ze en tot snel, want de tijd schiet al op!

    Kus, Ome Jan

  • 26 Mei 2008 - 15:04

    Maud:

    He Suus waar blijven de mailtjes?????
    Hier is alls uiteraard super gestrest met al die examens, hoewel ik ben meer van streek dan onze examenkandidaten. Is het voor jou aftellen dat pap/mam en Auk komen? Ik denk het wel.Je hebt in ieder geval de langste tijd gehad. Ik hoorde van je moeder dat het winterseizoen in aantocht is. En hoe was het bij die wijnproeverij? Bij jullie thuis kunnen ze op het moment niet mailen of skypen want het internet lig eruit, dus niet ongerust zijn als je nog niets van ze hoort. Zo gauw alles voor elkaar is bellen ze wel weer, he meid heel veel groetjes en dikke kus Maud

  • 29 Mei 2008 - 07:55

    Marloes:

    Hey Suus,

    Alles ok daar? Nog boeiende dingen gedaan de laatste tijd of is het winterseizoen daar saai? veel aan het werken of nog wel wat tijd om wat tripjes te maken?

    Hier in Nijmegen gaat het allemaal prima, gisteravond tot laat op een terras gezeten en dat was op zich wel weer gezellig. Jammer genoeg is het nu aan het regenen, en nog vervelender is dat ik zometeen door die regen moet fietsen ;)
    Ik ga zometeen namelijk naar de universiteit om te leren. Volgende week namelijk tentamen :(

    Verder heb ik niet zoveel boeiends te vertellen. Vanavond komt Niels eten :) en morgen een groot bedrijfsfeest van mijn werk! daar heb ik echt wel zin in want dat wordt altijd heel groots uitgepakt!

    Nou, ik ga maar eens studeren!
    Dikke kus en tot binnenkort (want de tijd begint nu wel echt op te schieten!!!)

    Marloes

  • 03 Juni 2008 - 11:20

    Maud:

    Hoi Susan alles goed daar? Hier is alles prima examens gelukkig achter de rug en nu maar afwachten. Het valt me wel mee met de spanning, ik dacht dat dat wachten veel erger zou zijn maar gelukkig valt het mee. Koen heeft vakantiewerk op kantoor. Al vooruitlopent op zijn studie. Hij vindt het tot nu toe erg leuk en weer een s wat anders dan de bouw. Zaterdag 21 Juni moet kom op voor zijn rijexamen. Marloes heeft morgen weer tentamen en zo blijven we maar bezig met kaarsen opsteken en schietgebedjes bidden. Het is hier op het moment prachtig weer en het zomergevoel komt er al een beetje aan, zo ook wat vakantie- prikkels maar dat duurt nog even . Wij krijgen pas 21 Juli vakantie en gaan dan een week daarna weg, waar heen is nog de vraag, maar dat zal wel goed komen. He suus heel veel groetjes en tot mails' .

  • 04 Juni 2008 - 21:20

    Marloes:

    We missen je!!!!!

    Kus!

  • 05 Juni 2008 - 19:05

    Maud:

    Hoi Nichtje, het gaat nu wel erg lang duren hoor, we beginnen je al aardig te missen. Maar goed het duurt nog even. Wel gezellig dat je vader moeder en Auk er al over 3 weken zijn. Ze missen je natuurlijk ook, maar het zou ook niet goed zijn als dat niet zo was. Probeer als het nu wat moeilijker wordt toch de positieve dingen te blijven zien, want ik denk als je hier weer in het normale ritme zit, je wel terug kunt kruipen. Volgende week weten we het van Auk en Koen. Nou het heeft me wel een jaar van m'n leven gekost en alleen al voor het normale slaapritme zou ik fijn vinden als we de uitslag hebben. Koen zit op kantoor al aardig beton hoeveelheden e.d uit te rekenen en vindt het hartstikke leuk. Marloes is vandaag ook een dagje thuis want het weekeind is ze druk met congressen hockey en natuurlijk Niels. Op 10 juni komt ze gezellig thuis om hier onze verjaardagen te vieren. Maar het grootste feest is hopelijk donderdag 12 juni. Koen is even met Floor hier naar de kermis een ritje in het reuzenrad aan het maken. Verder loopt het hier allemaal goed eind van de week krijgen we weer lekker weer dus dan kunnen weer brunen. Nou lieverd ik stop ermee want ik ga lekker douchen ben net wezen sporten dus dat is wel nodig. zometeen een lekker wijntje en dan naar bed dikke kus en hou jet taai, ook als het even tegenzit!xxxxxxxxxxxxxxxxx tante Maud

  • 07 Juni 2008 - 20:49

    Annemiek:

    Ha Susan, eindelijk een berichtje uit Velp. Ik heb net met verbazing veel foto's van je bekeken en wat gelezen. Jeetje wat een ander leventje! Wat zijn we hier "saai" (=nieuw stopwoordje van Eline) Alles is saai, ook al heeft ze het reuze naar haar zin, toch is het saai. Hier alles goed, eerst maar eens iets over je nichtje. Momenteel valt ze van het ene feestje in het andere (zit in de familie;-))), het lijkt wel of alle vriendjes in mei/juni jarig zijn. Ze is ook nog naar het concert van K3 geweest met Fritsie samen met een vriendinnetje en haar papa. We zijn druk geweest met tuin, werk en vakantie plannen. Jammer dat Afrika voor ons te ver is, anders waren we ff langs gekomen. Volgende x iets dichter bij huis zoeken hoor! Dit jaar voor ons 2 weken Italie ook lekker. Succes en sterkte daar, we denken aan je, knuffels 3 bruintjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2008

Juli

06 Mei 2008

nieuw adres

05 Mei 2008

nieuwe huisje

05 Mei 2008

begin mei

22 April 2008

April...
Susan

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 48505

Voorgaande reizen:

15 Februari 2010 - 15 Mei 2010

Afstuderen in India

09 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Samen met Aukje naar China

10 Februari 2008 - 11 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: