Dag 2 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Susan

13 Februari 2008 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Wat heb ik een lekkere dag gehad...vanochtend lekker rustig op gestaan even ontbeten en vervolgens richting het hotel gegaan. We hebben weer een van die geweldige busjes genomen...echt helemaal top; we wisten niet precies waar het hotel was en al die mensen waren zo vreselijk lief. Een hele oude vrouw van ik denk wel 80 liep helemaal met ons mee van het station naar het hotel..het was echt zo'n typisch afrikaanse vrouw, veel kleding aan, met zo'n doek om zich heen gewikkelt...heel leuk,

Toen we in het hotel kwamen moesten we 1,5 uur op degene wachten waar we een afspraak mee hadden, dus echt op zijn Afrikaans..(uiteindelijk bleek het een Duitser te zijn) maargoed alles uitgelegt en ik ben heel benieuwd wat er allemaal te wachten staat...morgen mijn eerste werkdag om 8.30n beginnen en dan wordt alles verteld..we waren pas om half 4 thuis en het was zo vreselijk warm..dus we zijn lekker naar de overkant gegaan en hebben daar heerlijk gezwommen en gezont..vanavond ga ik naar de sportschool..jaja mama en papa ook dat kan hier, voor 16 euro per maand kan je onbeperkt sporten en ik ga samen met 2 andere jongens vanavond even een kijkje nemen.

Nu ga ik ff lekker eten en morgen na mijn eerste werkdag probeer ik weer wat te schrijven

Dikke kus

  • 13 Februari 2008 - 19:32

    Willemijn:

    Ha Suus!

    Zo te lezen, begin jij het daar al naar je zin te hebben:D!! Mooi;)!!!

    Ontzettend veel plezier daar en geniet ervan, want voor je het weet ben je weer terug!

    Kijk uit naar je volgende berichtje!

    Dikke kus en knuffel! Will

  • 13 Februari 2008 - 20:30

    Zus :

    Sportie hoor zusie!
    Ga lekker slapen dan ben je morgen lekker uitgerust! Maak je niet druk ik weet zeker dat je het goed gaat doen!
    dikke hollandse nachtzoen!

    xx Auk!
    P.s ben je weer zo aso verbrand..? tip kijk geen hello goodbye...:S

  • 14 Februari 2008 - 09:10

    Maud:

    hoi lievert, wat leuk dat we zo een contact hebben, geniet ervan en vergeet ons niet xxxxxx t.Maud

  • 16 Februari 2008 - 10:53

    Aline:

    Hallo Susan,

    Ik ben een collega van je moeder en we hebben samen even je site bekeken en de foto's en verhalen natuurlijk. Hartstikke leuk man. Heel veel plezier lekker genieten en je moeder is kei trots op je. Ik hou haar wel een beetje in de gaten.

    Groetjes Aline van Londen

  • 16 Februari 2008 - 15:38

    A Ukje :

    Hee Dikke
    Ga jij die site van je nog eens eventje bijwerken!....??
    Kus en ik hoop dat je snel weer even belt!
    Aukje

  • 17 Februari 2008 - 09:57

    Je Liefhebbende Moet:

    ha feestbeest je mist me hoop ik nog wel geniet maar lekker want je weet het als jij hetfijn hebt dan hebben wij het ook fijn een mega dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2008

Juli

06 Mei 2008

nieuw adres

05 Mei 2008

nieuwe huisje

05 Mei 2008

begin mei

22 April 2008

April...
Susan

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 48514

Voorgaande reizen:

15 Februari 2010 - 15 Mei 2010

Afstuderen in India

09 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Samen met Aukje naar China

10 Februari 2008 - 11 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: