Einde week 3 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu Einde week 3 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu

Einde week 3

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Susan

01 Maart 2008 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Heeey lieve mensen,

jaja wat is het leven toch zwaar..elke ochtend vraag ik mij weer af wat kan ik het beste doen...strand/zwembad of toch maar lekker shoppen/lunchen..moeilijke keuzes dus dan is er maar een oplossing: een combi...haha maar ff zonder te dollen, ik heb het heerlijk! Ik kan ook niks meer bedenken om tegen jullie te vertellen hoe leuk het wel is. Deze week mijn autootje gekregen jaja super vet. Ik stapte aan de verkeerde kant erin kam erachter dat er geen stuur zat hih...vervolgens zit ik lekker, gordel om gedaan, krijg ik de auto niet aan omdat er een of ander vaag slotje op zit. Door wat help is het eindelijk gelukt om te starten, netjes met de linkerhand in zn 1 gezet..ik flink gas geven wil de handrem eraf halen zit ik aan het hendeltje waarmee ik mijn stoel naar achter zet hahahaha...maargoed nu denken jullie vast wat een blondje maar het word nog veel erger..als je de knipperlichten aandoet gaan de ruitenwissers aan en vica versa..moet ff verder aan het werk..kom straks weer verder vertellen

• 01 Maart 2008 - 21:46

Floor:

hey suus,
    haha ja het is wel een beetje blond:P haha veel succes met werken dan maar en wat een lieve foto's heb je zeg!! van dat kleine meisje met jou zonne bril nou ik nu lekker slapen!! jij vast nog lang niet haha
    dikke zoen je nichtje

• 01 Maart 2008 - 21:50

Floor:

ik las mijn andere stukje nog even na er zitten best wel een paar rare dingen in die niet kloppen!!;) dit moet het wel zijn:
    haha ja het is wel een beetje blond:P veel succes dan maar met werken en wat heb je lieve foto's!! van dat kleine meisje met jou zonnebril op. ik nu lekker slapen!! jij vast nog lang niet haha
    dikke zoen

• 03 Maart 2008 - 07:18

Maud:

Dat gaat dus echt op z'n Afrikaans. Als ik hier druk heb ik daar pijn. Wat vonden wij het leuk om afgelopen zaterdag wat van je te horen in levende lijve. Je moet het niet als verplichting zien om te bellen meisje want we zijn hier natuurlijk, door een trotse moeder, van alles op de hoogte. Maar het was wel leuk hoor. Nou lieve schat ik ga aan het werk, want er moet hier toch echt wel gewerkt worden XXXXXXX Maud

• 03 Maart 2008 - 20:24

Jeanine:

Suusje! Ik ben terug van weggeweest dus kan je weer helemaal volgen.. hehe. Wat een ongelooflijke schattige kindertjes zeg, kan me voorstellen dat dat leuk was. Ook leuke andere foto's, krijg er op die manier een goed beeld bij, erg leuk. Vind het knap van je hoe je alles doet en aanpakt. Zullen we snel mailen/msnen/skypen? Dikke kus

• 04 Maart 2008 - 11:29

Ome Jan:

Leuk Susan om een beetje te lezen en zien wat je allemaal meemaakt. Heel erg interessant en wat een ervaring. Ik begrijp dat alles goed gaat a.d.h.v. jouw enthousiaste verhalen. Geniet ervan, leer veul en tot mails,

Ome Jan

• 04 Maart 2008 - 13:32

Maud:

Hoi Susan,
    Wat fijn dat je je weer een beetj beter voelt. We hebben hier allemaal meegeleefd. Tis dat ik geen tijd had anders had ik je even komen vertroetelen. Dikke kus, tante Maud.

• 05 Maart 2008 - 16:52

Lieke:

Hoi Suuuuus!

Fijn dat je het nog altijd naar je zin hebt..:D

We volgen je natuurlijk op de voet tijdens onze boeiende opdrachten @ sax!

Liefs Lieke