week 5 .... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu week 5 .... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu

week 5 ....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Susan

16 Maart 2008 | Zuid-Afrika, Kaapstad

doodop zit ik achter de computer..het is toch wel zwaar dat werken...blijf voorlopig toch nog maar ff naar school:D maargoed laat ik niet meteen beginnen met klagen. Deze week alleen maar gewerkt. Ben tussendoor een dagje vrij geweest, lekker naar de kapper en een paar nieuwe kleren gekocht. Morgen ga ik samen met lisanne een meisje die in dezelfde lodge verbblijft naar Fairy Glen, dat is echt een super mooi game reserve waar we..jaja...de BIG 5 gaan zien. We gaan een 3 uur durende safaritocht houden. Daarna terug naar de lodge om mijn verjaardag te vieren. WE gaan lekker braaien met mijn lodge dus dat wordt weer gezellie. Dit keer wordt het denk ik een kort verhaaltje want ik heb nie zoveel meegemaakt.

Oowja vandaag op mijn werk een heel gedoe meegemaakt. Er verblijft een student van een of andere talenschool voor 3 maanden in het hotel. Die jongen is vreselijk arrogant en gedraagt zich heel vreemd. Vanochtend kwam hij helemaal smerig naar het ontbijt met allemaal vlekken op zijn kleding. Toen zijn we ''stiekem'' (in overleg met de GM) naar zijn kamer gegaan en toen vonden we allemaal drugs (cocaine enzo) Na lang denken hebben we de politie gebeld en die is gekomen. Ik moest dus met die politie praten en het verhaal vertellen. In zuid afrika moet je echt iemand op heterdaad betrappen voor het gebruiken van drugs of je moet het vinden met een getuige. De politie kon op dat moment niks doen maar wanneer we het weer ontdekken wordt hij direct aangehouden en in de gevangenis gestopt. Als je hier drugs hebtgebruikt en ze zijn erachter gekomen ben je nog niet jarig want je wordt jaren opgesloten. Het is toch wel lastig want ik was verplicht om met de politie te bellen maar het idee dat ik die jongen eigenlijk achter slot en grendel zet en dan ook nog eens in een gevangenis ergens in afrika is niet fijn. Wanneer ik hem niet zou aangeven kunnen ze het hotel verantwoordelijk stellen en dat is ook geen pretje..moeilijke situaties maarja dat hoort erbij. Ik ga nu lekker mijn mijn huisgenoten garnalen eten die we hebben klaargemaakt ik heb nieuwe foto's erop gezet en het volgende bericht komt volgende week weer.

Dikke kus

Een bijna 20 jarige Suus

  • 16 Maart 2008 - 17:41

    Aukje Hinfelaar:

    hieperde piep hoera gefeliciteerd, geniet van je verjaardag heb een heerlijke dag!!!!
    vol mooie herrinneringen voor als je straks weer terug bent in nederland.liefs aukje

  • 16 Maart 2008 - 22:37

    Paula:

    Gefelicteeeerddd! Maak dr een leuke dag van.. Zal vast wel lukken met de zon drbij ;)! En veel plezier op je safaritocht, lijkt me echt supergaaf!

    Kus!

  • 17 Maart 2008 - 07:22

    Maud:

    VAN HARTE GEFELICITEERD LIEVE SCHAT. nu zit je wel erg ver weg meisje, maar ja zo is het nu eenmaal.
    Wat een leuke foto's .
    Let maar wel op met die drugs vent hou je maar een beetje op de achtergrond.Laat de baas van het hotel het maar opknappen, en laat je niet gebruiken voor gevaarlijke zaken meisje, he een hele dikke kus en heeeeeeeeeeeel veeeeeeeel plezier op safarie, dikke kus,
    Maud

  • 17 Maart 2008 - 08:00

    Sjors:

    Congrats met je 20e verjaardag! Maak er een leuke dag van, maar dat komt wel goed zo te lezen!
    Lastig parket trouwens met dat drugsgedoe. Succes in ieder geval!

    xx Sjors

  • 17 Maart 2008 - 13:22

    Auk!:

    Gefeliciflap!! Lieve zus!
    Leuke foto's! je moet alleen niet zo vies naar die man kijken:D Nou nog maar een keer een dikke vette verjaardagszoen!!
    Aukje(je zus;))

  • 17 Maart 2008 - 14:05

    Lieke:

    Gefeliciteerd, geniet er van vandaag!!

    Liefs

  • 17 Maart 2008 - 14:49

    Willemijn:

    Ha Lieverd!
    Gefeliciteeerd met je verjaardag, hoe heerlijk om dat te vieren met het zonnetje in je gezicht;)!! Geniet ervan!!

    Dikke kus, will

    Ik hoop trouwens dat de safari leuk was;)!?!

  • 17 Maart 2008 - 15:25

    Oma, Ben & Bruintjes:

    Lieve Suus, van harte gefeliciteerd. 20 jaar alweer, tjonge als je 19 zegt geloof je het ook. Hoe doe je dat toch? Meid maak er een geweldige dag van... waarschijnlijk is dit een van de meest bijzondere verjaardagen (en heerlijk zonder familie hahahaha. Dikke verjaardagszoen van ons allemaal.

  • 17 Maart 2008 - 18:07

    Marloes:

    Heeeej

    lang zal ze leven, lang zal ze leven! lalala....
    HOERA!

    Gefeliciteerd!!! we denken aan je!

    wat een leuk verhaaltje weer, echt bijzonder wat je daar allemaal meemaakt. Ik denk dat dit wel echt een ervaring is om nooit te vergeten!

    Wel een eng bericht van die 'student', pas maar op met dat soort gasten maar dat weet je zelf ook wel.

    Dikke knuffel!
    Marloes

  • 17 Maart 2008 - 18:46

    DHR. J.C. Kuijpers:

    He ouwe,
    Van harte gefeliciteerd met je 20e verjaardag. Super leuke foto's trouwens.
    Maak er daar een mooi feestje van!!!!

    Liefs
    Koen

  • 17 Maart 2008 - 18:49

    Oop En Oom:

    Lieve schat, van harte gefeliciteerd we missen je! Maak een fijne avond van.
    Lieve dikke kus opa en oma.

  • 17 Maart 2008 - 18:51

    Zieke Papskie:

    Lieve schat!
    Vanuit een ziek bed moeten we je natuurlijk een hele dikke kus geven en je feliciteren met je verjaardag! Hij belt weer als hij de oude is!
    Hele vette zoen namens je vaatie.

  • 17 Maart 2008 - 19:31

    Frans&lia:

    Proficiat lieve Susan. We hopen dat dit een verjaardag voor je wordt om nooit te vergeten, maar dat moet haast wel als je ziet hoe mooi de omgeving daar is! (nou ja, behalve die golfplaatkrotten dan). Maak veel plezier en hou je maar verre van moeilijke zaken, zoals dat drugsgeval, je hoeft je in jouw huidige positie niet meteen mede verantwoordelijk te maken voor zulke moeilijke beslissingen! Dat komt nog wel als je 30 bent (of 40, duurt nog even).
    Doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2008

Juli

06 Mei 2008

nieuw adres

05 Mei 2008

nieuwe huisje

05 Mei 2008

begin mei

22 April 2008

April...
Susan

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 48524

Voorgaande reizen:

15 Februari 2010 - 15 Mei 2010

Afstuderen in India

09 Juli 2009 - 15 Augustus 2009

Samen met Aukje naar China

10 Februari 2008 - 11 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: