Daar is tie dan.... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu Daar is tie dan.... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Susan Kolkman - WaarBenJij.nu

Daar is tie dan....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Susan

03 April 2008 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hey Hey

Ik heb nog 20 min. om ff een berichtje op internet te zetten..want dat gaan we naar Jo'burg!!!! Ik heb er echt zoveel zin in. Heb 15 dagen achter elkaar gewerkt en dat is toch best wel lang. Nog steeds heel erg leuk op mijn werk ondanks dat mijn ene manager aan de drugs zit en de andere liefdesverdriet heeft. De obers zijn erg vriendelijk tegen mij, ook omdat ik nederlands en blond ben natuurlijk, en omdat ik als europeaan heel veel geld heb. Ik denk dat ik er zo 4 kan aanwijzen die morgen in het vliegtuig zullen stappen en mee naar Nederland gaan..oow de taxi staat al voor de deur om ons naar het vliegveld te brengen als ik terugkom beloof ik eeen heeeeeeel lang verhaaaal op internet te zetten over onze roadtrip!!!!

Jongens het gaat allemaal nog helemaal goed met me, ik moet er niet aan denken om naar nederland terug te keren...

Dikke kus

• 04 April 2008 - 06:52

Maud:

nou gelukkig eindelijk een bericht. He weet je wat breng maar niet zo'n gast mee.Geniet van Johannesburg en wees alsjeblieft voorzichtig!!!!! dikke kus tante Maud

• 04 April 2008 - 08:50

Huisbaas Kolkman:

Okee dat is duidelijk! Lever je sleutel maar in dan! Veel plezier in Johannesburg!!!

Kuss

• 07 April 2008 - 10:29

Auk!:

Suusie ik kan niet wachten op de foto's!
    Maar over 78 dagen zie ik je al weer:D!!!

Het schiet al op ! Helaas voor jou gelukkig voor mij!

Dikke kus!
    Zus

• 08 April 2008 - 19:19

Marloes:

Heej,

Volgens mij ben je nu bijna terug uit Jo'burg! Was het leuk?

Dikke kus!
    Marloes